יום ראשון, 18 באפריל 2010

יש לי ברקו

חזרתי לעבודה מחופשת הפסח וגיליתי שבשעה טובה ומוצלחת התקינו לי ברקו (מקרן המחובר למחשב) בחדר אנגלית. מיד התחלתי לחשוב איך אני מגייסת את הכלי הזה לצורכי למידה. באותו הזמן, לימדתי בכיתות ה על השעון ופתאום הבנתי : למה אני צריכה להסביר איך אומרים את השעה באנגלית בליווי שרטוטים (לא מוצלחים) על הלוח, אם אני יכולה פשוט להראות?
יום לפני חיפשתי סרטון מתאים ביו-טיוב ולמחרת הראתי אותו בכיתה. זו היתה חווית למידה מעניינת ומהנה עבורי ועבור התלמידים. מבחינתי, שמחתי שאני מיישמת את מה שלימדו אותנו בסימסטר הראשון - איך הטכנולוגיה נרתמת לעזרת הפדגוגיה ולא להיפך, ומבחינת התלמידים - הם שמחו שהסביבה הלימודית תאמה את הסביבה שהם רגילים אליה בבית והיו מרותקים ונהנו מאוד.

למי שמעוניין אני מוסיפה קישור לסרטון:
http://www.youtube.com/watch?v=3icBxO6Wjz0&feature=related


עכשיו אני מנסה לחפש סרטון שיסביר את החוקים של זמן עבר לכיתות ו'...

תגובה 1:

חנה גוטמן אמר/ה...

מיכל,
נהניתי לצפות בסרטון, אחפש כזה בעברית. בינתיים אני מחכה לברקו שהבטיחו לי...
אני חושבת ששילוב סרטונים הוא חיוני, במיוחד סרטון כמו שהעלית, שגם מפעיל את התלמידים. מכיוון ששתינו עוסקות בהוראת שפה, אשמח לראות סרטונים נוספים שמצאת ואם יש צורך "אגייר" אותם לטובת השפה העברית...
בהצלחה,
חנה